En toen...

18 december 2017 - Chiang Mai, Thailand

Toen zat mijn tijd er in Bangladesh al weer op.
Inmiddels ben ik al 3 dagen in Thailand en vertrek ik over 20 minuten voor mijn teek van drie dagen. De eerste nacht slapen bij een hilltribe familie en de tweede nacht in de jungle. Dat leek me super dus nu wachten tot ik zo wordt opgehaald.

Ik ben uit Bangladesh weggegaan met gemixte gevoelens. Aan de ene kant was het leuk om weg te gaan. Ik wist dat ik zou gaan reizen en van alles mee ga maken en over drie weken weer naar huis ga. Op zich vind ik het niet per se erg om terug naar huis te gaan daar waar alles makkelijk en duidelijk is.
Maar aan de andere kant woonde ik daar al 11 weken en voelde het best wel een beetje als thuis. Je raakt heel snel gewend aan je omgeving en dat had ik daar ook.

Aan de ene kant leuk dus maar aan de andere kant jammer om het achter te laten. CRP was een onwijs gave ervaring en ondanks de struggels die ik er soms ervaarden was het heel leuk.

Maar nu eerst lekker reizen en dan eindelijk weer een lekkere warme douche en slapen in mijn eigen bed.

Liefs

1. Oma Streefkerk:
    18 december 2017
    Fijn,dat je zoveel hebt meegemaakt! Heel bijzonder. En het laatste programma met een prachtig lijstje. Geniet ervan! Maar dat je weer naar huis komt,vind ik eigenlijk het fijnste!!!
    Heel veel liefs en super dat je ons van alles vertelde! Oma.
  2. Henk:
    19 december 2017
    Nog drie weken genieten dan !👍🏼😎
    Hier is alles nog hetzelfde😄